Inloggen

Om mee te doen met één van onze evenementen moet je inloggen in jouw persoonlijk account (het persoonlijk account van uw kind).

Bovenin zie je de button 'Inloggen'. Klik deze aan. Er verschijnt een zwarte balk. Hierin staat onder andere de link 'Opvragen?''. Klik deze nu aan. Vul bij het veld Email/Gebruiker het e-mailadres die bij onze vereniging bekend is in, of het lidnummer (zie factuur) en klik op de button 'Verstuur nieuw wachtwoord'. Op het betreffende e-mailadres ontvangt u vervolgens een mail met daarin een wachtwoord.
Klik daarna op de link 'Wachtwoord invullen', vul in het veld 'Wachtwoord' het toegestuurde wachtwoord in en klik op de button 'Inloggen'. Gedaan? Gefeliciteerd! Het account is nu actief en je kan je inschrijven voor een evenement.
NB: in gezinnen waar meerdere leden hetzelfde mailadres gebruiken is inloggen met het lidnummer handiger.